sobota, 15 lutego 2014

Szminka Avon Ultra Colour

 Hej :)


Szminki, błyszczyki, balsamy czy kredki do ust są produktami, które kupuję zdecydowanie najczęściej. Będąc w drogeriach nie sposób oprzeć się różnorakim cudeńkom, które przyciągają kolorem, opakowaniem... No ale co,jeśli chcemy kupić produkt z katalogu, np. Avon, Oriflame? Zawsze miałam problem z wybraniem kolorówki z katalogu, bo nie wiedziałam jak się ma kolor ze zdjęcia do koloru w rzeczywistości. Jakiś czas temu skusiłam się na pierwszą szminkę Avon z serii Ultra Colour w kolorze Carnation a po wypróbowaniu jej, kupiłam jeszcze cztery inne kolory: Frozen Rose, Hibiscus, Ripe Papaya oraz Sheer Nectar.


Szminki są kremowe i dobrze nawilżają usta a mimo to utrzymują się przez kilka godzin w niezmienionym stanie. Nie znajdziecie lepszej szminki w tej cenie. Jest rewelacyjna pod każdym względem. W eleganckim czarnym opakowaniu dostajemy 3,6 g produktu. W katalogu znajdziemy aż 37 kolorów, więc każda z nas znajdzie coś dla siebie.



A oto jak szminki prezentują się na ustach :)



Odcień Carnation świetnie nada się do każdego typu urody. Jest to kolor zgaszonego różu w neutralnym odcieniu.



Frozen Rose to kolor, który określiłabym jako chłodny,który mieni się na złoto.



Hibiscus to piękny, żywy różowofioletowy odcień.



Ripe Papaya - brzoskwiniowy i lekko neonowy kolor, który pięknie podkreśli opaleniznę.



Sheer Nectar to kolor brzoskwiniowopomarańczowy, idealny na co dzień.



Jeśli macie jakieś ulubione kolory szminek z tej serii to chętnie poczytam o tym w komentarzach :)



Buzzziaki
Monika












5 komentarzy:

  1. Wyłącz werfikację obrazkową komentarzy - będziesz miała ich więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy ocień 'Ripe papaya' jest bardziej ciepły czy zimny? Kompletnie się w tym gubię... W katalogu wydawał mi się chłodny, który do mnie by pasował, ale produktu, który otrzymałam nie jestem pewna..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest ciepły odcień... Odcień, który będzie pasował każdemu, jest neutralny i na co dzień to zdecydowanie Carnation ;-)

      Usuń