poniedziałek, 17 lutego 2014

Makijaż różowy dla brązowych i piwnych oczu

Hej :)
Dziś moja propozycja makijażu dla brązowej lub piwnej tęczówki oka.



Krok po kroku:

1. Na całą powiekę ruchomą aplikuję różowy cień opalizujący na złoto.








2. Zewnętrzny kącik oraz załamanie powieki przyciemniam cieniem w kolorze brązu, który opalizuje na różowo. Dodatkowo rozcieram załamanie beżowym cieniem.







3. Dolną powiekę do połowy pokrywam tym samym cieniem, którego użyłam w zewnętrznym kąciku. Na drugą połowę kładę cień, którym pokryłam górną powiekę. Linię wodną rozjaśniam cielistą kredką a wewnętrzny kącik złotym cieniem.





4. Na górnej powiece maluję kreskę czarnym eyelinerem.









5. Kreskę rozcieram brązowym matowym cieniem.








6. Maluję rzęsy czarnym tuszem i gotowe ;)










Lista kosmetyków, których użyłam:

Oczy:
1. Cienie z paletki Oh so special Sleek (oznaczone na zdjęciu gwiazdką).
2. Cienie z paletki Storm Sleek (oznaczone na zdjęciu gwiazdką).
3. Żelowy eyeliner Maybelline Lasting Drama 01 Black.
4. Cielista kredka MaxFacor.
5. Tusz do rzęs MaxFactor 2000 calorie volume & curve - black.

Twarz: 
1. Podkład Bourjois 123 Perfect nr 52 Vanilla.
2. Korektor Bourjois Healthy Mix nr 51.
3. Puder Bourjois Healthy Balance nr 52 Vanilla.
4. Baza Benefit The Porefessional.
5. Bronzer Benefit Hoola.
6. Rozświetlacz W7 Candy Floss.

Brwi:
1. Kredka MaxFactor - kolor 1 Ebony.

Usta:
1. Błyszczyk Pierre Rene Chic Gloss nr 06 Sugar Lips.


W międzyczasie postanowiłam przykleić sztuczne rzęsy :)


 

Buzzziaki
Monika

2 komentarze:

  1. bardzo fajny makijaz uwielbiam paletke storm ze sleeka;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja też bardzo lubię tą paletkę, bo ma kolory, które można użyć i na dzień i na wieczór :)

      Usuń