wtorek, 2 września 2014

Kredki do brwi Catrice

Hej :-)

Jakiś czas temu dodałam post o brwiach, gdzie pokazałam dokładnie jak wypełniam moje brwi TUTAJ Od tamtego czasu dużo się zmieniło, ponieważ znalazłam produkt, który zastępuje mi wszystkie kosmetyki do brwi jakich używałam, Sprawia, że makijaż brwi zajmuje mi o wiele mniej czasu. 



Kilka miesięcy temu używałam już tej kredki ale sama nie wiem dlaczego, nie kupiłam jej ponownie aż do tej pory. Może do przez to, że my kobiety tak mamy, że ciągle szukamy, testujemy. W każdym razie od kiedy mam te kredki nie szukam już niczego nowego. 
Kredki występują w trzech kolorach. Ja mam dwa: 020 Date With Ash-ton i 030 Brow-n-eyed Peas.



Pomyślicie zwykła kredka ale dla mnie idealna, bo ma cudowną formułę, jest odpowiednio twarda, odpowiednio sucha i ma kolory, dzięki którym każda z nas znajdzie swój odcień. Nie osadza się brzydko na włoskach jak niektóre kredki, które miałam. Dodatkowo ma szczoteczkę do przeczesywania włosków, która jest na prawdę dobrej jakości. Nie musimy dodatkowo pamiętać o zabraniu ze sobą szczoteczki jeśli na przykład wybieramy się w podróż. Jej cena to ok. 10 zł i kupicie ją w Drogeriach Natura.



Kolor 030 Brow-n-eyed Peas to zdecydowanie ciepły brąz, który sprawdzi się u ciemnowłosych, osób o włosach miedzianych i może nawet rudych.
Kolor 020 Date With Ash-ton to chłodny, szarobrązowy kolor, idealny dla blondynek, ciemnowłosych z chłodnym odcieniem włosów.

Zdjęcie robione przy świetle dziennym, bez jakiejkolwiek obróbki, bez poprawiania kontrastu żeby jak najlepiej oddać kolor kredek.


Miałyście, próbowałyście? Dajcie znać co myślicie i jakie są Wasze ulubione produkty do brwi.


Buzzziaki
Monika


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz