czwartek, 20 lutego 2014

Lakiery Avon nailwear pro + (dużo kolorów).

Hej :)


Dziś będziecie miały okazję przyjrzeć się bliżej lakierom do paznokci 
Avon nailwear pro +

W swojej kolekcji mam 33 kolory, które różnią się między sobą konsystencją oraz formułą - jedne zawierają drobinki, inne nie, a jeszcze inne są perłowe. Lakiery mają pojemność 12 ml i są ważne 24 miesiące od daty otwarcia.

Wszystkie kolory według mnie są piękne. Wysychają na paznokciach dość szybko i długo się na nich utrzymują. Niektóre kolory są bardziej kremowe, inne transparentne.

Tak prezentuje się moja kolekcja:











Do prezentacji użyłam tipsów, aby móc Wam w jak najbardziej prawdziwy sposób pokazać kolory lakierów.





















Pośród tych kolorów mogłabym wyróżnić kolory, które mają kremową konsystencję i w zasadzie już jedna warstwa daje dobre krycie i są to:
LAKIERY BEZ DROBINEK: lemon sugar, P602, pastel pink, P605, racy, P601, sea breeze, savage, naked truth, untamed, vintage botique.
LAKIERY Z DROBINKAMI: well being, mandarin magic, divine lime.

Mam nadzieję, że ten post będzie dla kogoś pomocny :)

Buzzziaki
Monika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz