sobota, 19 października 2013

YSL, Vernis a Levres Rouge Pur Couture

  Hej :)

 

YSL, Vernis a Levres Rouge Pur Couture czyli popularne "lakiery do ust" są absolutnym hitem. W ślicznym, luksusowym opakowaniu jest 6 ml produktu. Do wyboru mamy 18 kolorów. Ciekawostką jest to, że przy produkcji tego kosmetyku zastosowano polimerową technologię wykorzystywaną także do powlekania i nabłyszczania słodyczy. 

 

Aplikator jest po prostu boski. Mam ochotę miziać się nim bez końca. Mięciutki, w kształcie serduszka a przez to bardzo precyzyjny.

 Jestem szczęśliwą posiadaczką dwóch kolorów. Piękny czerwony odcień nr 11 i cudowna fuksja nr 16

  

MOJA OPINIA:

Same "ochy i achy". Produkt ma wszystko: wygodny, mięciutki aplikator, cudowne kolory, trwałość i piękne opakowanie. Usta pomalowane tym błyszczykiem są niewiarygodnie błyszczące i nie kleją się. Podczas aplikacji nie tworzą się smugi. Pomimo, że jest to trwały błyszczyk (lub też pomadka) nie wysusza ust. Jeden z tych kolorów gościł na moich ustach na weselu kuzynki i nałożony raz, trzymał się całą noc bez żadnych poprawek. Jadłam i piłam a on po prostu był na moich ustach ;)


Cena produktu: 135 zł

 

  Buzzziaki

Monika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz