piątek, 18 października 2013

CHIC GLOSS PIERRE RENE

 Hej :)


Znalazłam błyszczyk idealny! Od zawsze szukam błyszczyków, które będą miały ciekawe kolory i długo będą utrzymywały się na ustach. I oto jest moje drogie:


 

To małe cudeńko ma 7 ml pojemności i występuje w kilkunastu żywych i stonowanych kolorach. Ja wybrałam dwa, ale już dziś wiem, że na tych dwóch się nie skończy :) 


Błyszczyk jest gęsty i lepki, co mi bardzo odpowiada, bo dzięki tej lepkości utrzymuje się bardzo długo na moich ustach i poprawki w ciągu dnia są ograniczone do minimum :) Pachnie dokładnie tak samo jak taki czerwony syrop na gardło, którego w dzieciństwie nie znosiłam za okropny smak (pewnie wiecie, który to syropek). Na szczęście ten błyszczyk ma tylko jego zapach a nie smak. Ma bardzo wygodny aplikator, choć przy małych ustach będziemy musiały troszkę poćwiczyć :)


MOJA OPINIA:

Jak już pisałam, jestem nim oczarowana. Długo się utrzymuje, nie wysusza ust i łatwo się aplikuje. Dodatkowo występuje w tylu różnych kolorach, że każda z nas znajdzie coś dla siebie. Ślicznie się błyszczy i same możemy zdecydować czy chcemy uzyskać tylko delikatną poświatę koloru czy też mocniejsze krycie. 


Cena produktu : 9,99 zł w lokalnej drogerii. 


Buzzziaki
Monika


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz