wtorek, 4 marca 2014

Tusz do rzęs Joko Pump you lashes

Hej :)

Na temat tuszu do rzęs marki Joko mogę napisać tylko tyle, że jest to świetny produkt w niskiej cenie. Do tej pory używałam maskar wyłącznie z Loreal i Gosh, bo uważałam, że są najlepsze. Jednak postanowiłam spróbować czegoś innego, tańszego i, jak się okazało, równie dobrego. Tak oto właśnie trafiłam na tusz Pump your lashes marki Joko.



Jest to maskara pogrubiająco - wydłużająca. W ładnym opakowaniu dostajemy 9 ml produktu, ważnego przez 6 miesięcy od daty otwarcia. 






Lubię, kiedy produkty, które kupuję są zgodne z tym, co obiecuje producent. Ten tusz faktycznie pogrubia i wydłuża moje rzęsy. Przyznam, że na początku przeraziła mnie jego szczoteczka - sylikonowa, która z jednej strony ma dłuższe włoski a z drugiej krótsze, jednak aplikacja to czysta przyjemność.



Tusz ma wyrazisty czarny kolor i fenomenalnie utrzymuje się na rzęsach, nie osypuje się w ciągu dnia i nie odbija. Łatwo się zmywa i do tego wszystkiego kosztuje ok. 19 zł. Za tą cenę taka jakość to marzenie.

Poniżej zdjęcia przedstawiające jak tusz prezentuje się na moich rzęsach


Buzzziaki 
Monika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz